နံနက္
၄ နာရီဝန္းက်င္ ေဝလီေဝ လင္းအခ်ိန္။ မႏၲေလးၿမိဳ႕ႀကီး၏
အစိတ္အပုိင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က အိပ္ေမာက်ေနေသာ္လည္း မႏၲေလးဘူတာႀကီးကေတာ့
တက္ ႂကြစြာႏိုးထလႈပ္ရွားေနၿပီျဖစ္ သည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံအထက္ပိုင္းႏွင့္
ေအာက္ပိုင္းကုန္စည္စီးဆင္းရာ ဗဟိုခ်က္မတစ္ခုျဖစ္သည့္ မႏၲေလး ဘူတာႀကီးသည္
မည္သည့္အခါမွ အိပ္စက္ျခင္းမရွိခဲ့။
ရက္ေတြက မႏၲေလးဘူတာ ႀကီး၏ သက္ဝင္လႈပ္ရွားမႈကို ခပ္လွမ္းလွမ္းမွသာ
ေငးၾကည့္ခဲ့ဖူး ေသာ္လည္း ယေန႔နံနက္တြင္ ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ လူသိုက္
ထဲထဲဝင္ဝင္ပါဝင္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
စႀကႍအလုိက္သြားလိုရာခရီး အတြက္ ခရီးသည္မ်ား လႈပ္လႈပ္ ရြရြေပ်ာ္ဝင္ေနသလို
ကြၽန္ေတာ္ တုိ႔ လူသိုက္သည္လည္း အမွတ္ (၄) စႀကႍရွိ မႏၲေလး-လား႐ိႈး
ရထားေဘးတြင္ လႈပ္လႈပ္ရြရြ။ ေရာက္ရွိၿပီးသူမ်ားကို လူစစ္ရ၊
မေရာက္ေသးသူမ်ားအတြက္ စိတ္ပူရ၊ ဖုန္းလွမ္းဆက္ရႏွင့္ ကြၽန္ ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း
ဗ်ာမ်ား ေနသည္။
ထိုစဥ္ မီးရထားဝန္ထမ္း အခ်ိဳ႕က ခရီးထြက္ခြာရန္ အဆင္
သင့္ျဖစ္ၿပီဆုိသည့္သေဘာျဖင့္ ရထားေဘးတြင္ ေနရာယူလာၾက ၿပီျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္
ရထားႀကီး က တေရြ႕ေရြ႕စတင္ထြက္ခြာပါ ေတာ့သည္။ ရထားစထြက္ခ်ိန္မွ
လူစံုေအာင္ေရာက္လာသျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္လည္း သက္မခ်ႏုိင္ ေတာ့သည္။
ေနာက္က်သူေတြကေျပာ သည္။ ‘‘ရထားက ဘယ္တုန္းက အခ်ိန္မွန္လို႔တုံး။
ဒီေန႔က်မွ ထူး ထူးဆန္းဆန္း’’တဲ့ ဟုတ္လည္း ဟုတ္သည္။ ျမန္မာ့မီးရထားက
ဘယ္ေတာ့မွ ေစာထြက္တယ္ဆုိ တာထံုးစံမရွိ။ မိနစ္ပိုင္း၊ နာရီပိုင္း
ၾကာေနာက္က်မွ ထြက္ေလ့ရွိတာ ဆိုေတာ့ အားလံုးကလည္း အခ်ိန္
ကိုက္ထြက္လိမ့္မည္ဟု ထင္ မထားဘဲ ေပါ့ေပါ့ေလးသေဘာ ထားခဲ့ၾကသည္။
မႏၲေလး-လား႐ိႈး ရထားႀကီးကေတာ့ ၄ နာရီတိတိ တြင္ စံေတာ္ခ်ိန္တိက်စြာထြက္ႏုိင္
ခဲ့ပါသည္။ ရထားျပတင္းေပါက္ ကေန မႏၲေလးၿမိဳ႕ကို ၾကည့္လုိက္ မိသည္။
ညကရြာထားသည့္ မိုးေၾကာင့္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေမာက် ေနတုန္း။
မႏၲေလး-လား႐ိႈးရထားက ပံုမွန္ေလးတလႈပ္လႈပ္ျဖင့္ ခုတ္ ေမာင္းေနသည္။
ကြၽန္ေတာ္တို႔ အဖြဲ႕က လား႐ိႈးအထိ လိုက္မွာ ေတာ့မဟုတ္။ ျပင္ဦးလြင္ႏွင့္
လား႐ိႈးၾကား ကမၻာေက်ာ္ဂုတ္ထိပ္တံတားဆီ လိုက္ပါေနၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
ဂုတ္ထိပ္တံတား၏ အလွအပေတြကိုေတာ့ ဓာတ္ပံုေတြထဲမွာသာ ျမင္ဖူးသည္။
ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် တစ္ခါမွ်မသြားဖူး ေသး။ စရိတ္စကလည္း
သိပ္မကုန္ဘူးဆိုတာၾကားရေတာ့ စိတ္ဝင္စားသူေတြ စုသြားဖို႔တုိင္ပင္ၾကသည္။
အားလံုးေပါင္း ၁၇ ေယာက္။ မႏၲေလးဘူတာႀကီးကေန အထက္ တန္းတြဲျဖင့္
လုိက္ပါခဲ့ၾကသည္။ အထက္တန္းလက္မွတ္တစ္ေစာင္ ကို က်ပ္ ၅,၅၅၀ က်သည္။
တကယ္တမ္းဂုတ္ထိပ္ကိုသြားခ်င္ သည္ဆုိလွ်င္ ျပင္ဦးလြင္အထိ
အဆင္ေျပရာျဖင့္တက္။ ျပင္ဦး လြင္ဘူတာကမွတစ္ဆင့္ ဂုတ္ထိပ္ ဘူတာအထိရထားျဖင့္
ခရီးဆက္ လွ်င္လည္းရပါသည္။ သို႔ေသာ္ မိမိတို႔တစ္ေတြက ျပင္ဦးလြင္ကို
ဆုိင္ကယ္ေတြ၊ ကားေတြျဖင့္ ပလူ ပ်ံေအာင္သြားခဲ့ၾကေသာ္လည္း ရထားျဖင့္
တစ္ႀကိမ္မွ မသြားဖူး ၍ စီစဥ္လုိက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္းကေန ၿမိဳ႕ ျပင္ေရာက္လာခ်ိန္အထိ အလင္း
ေရာင္ကသဲကြဲစြာမရွိေသး။ ရထားေပၚမွာအဖြဲ႕လိုက္မို႔ စၾကေနာက္ၾကျဖင့္
ဆူညံေနသည္။ ခဏၾကာလာေတာ့ ေမာၾကၿပီထင္သည္။ အားလံုးငိုက္မ်ဥ္းလာၾကသည္။
ရထားကေတာ့ တဂ်ဳန္းဂ်ဳန္းျဖင့္ ခုတ္ေမာင္းေနဆဲ။
‘‘သရက္သီးမွည့္ရမယ္ သရက္သီးမွည့္’’ ‘‘ေရေအးေအးေလးရမယ္’’
ဆူဆူညံညံအသံေတြနဲ႔အတူ ရထားက အရွိန္တျဖည္းျဖည္း ေလ်ာ့ကာ ရပ္သြားသည္။
ျပတင္းေပါက္ကေနၾကည့္မိေတာ့ ဘူတာတစ္ခုသို႔ ေရာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
နာရီကိုၾကည့္လိုက္မိေတာ့ ၅ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္။အလင္းေရာင္က
ခပ္ပ်ိဳ႕ပ်ိဳ႕ေလးထြက္ေပၚစျပဳလာသည္။ ခပ္ေသးေသးဘူတာ႐ံုေလး နဲ႔အတူ
ေဈးသည္အခ်ိဳ႕ကိုေတြ႕ရ သည္။ ဆည္ေတာ္ဆုိတဲ့ ဘူတာေလးျဖစ္သည္။ အမ်ားစုကေတာ့
သရက္သီးသည္ေတြ၊ အေငြ႕ တေထာင္းေထာင္းထေနသည့္ ေကာက္ညႇင္းေပါင္းႏွင့္
ေကာက္ညႇင္းေပါင္းဇလံုႀကီးေဘးတြင္ အေၾကာ္စံုဗန္းႀကီးကလည္း စားခ်င္လာေအာင္
ဆြဲေဆာင္ေနသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႕ထဲက ညီမေတြက ေကာက္ညႇင္းေပါင္းနဲ႔
အေၾကာ္စံုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဆင္းဝယ္သည္။ ေကာက္ညႇင္းေပါင္းကတစ္ထုပ္တစ္ရာ။
အေၾကာ္က တစ္ရာဖိုးသံုးခု။ တစ္ေယာက္ႏွစ္ရာဖိုးနဲ႔ ဗိုက္ေတြဝသြားသည္။
ရထားေဘးမွာ ေရပံုးေတြ ကိုယ္စီနဲ႔ ေရလာေရာင္းေနသည့္ ကေလးေတြဆီေတာ့
ဝယ္သူမရွိ။ ဟုိယခင္ေရသန္႔ဘူးမေပၚခင္ အခ်ိန္ကေတာ့
အလုပ္ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏုိင္ေပမယ့္ခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ေရသန္႔ဘူးယဥ္ေက်းမႈၾကား
ေရသည္ေလးေတြ ေခါင္းမေထာင္ႏုိင္ၾကေတာ့။ ရထားလည္းစထြက္ေရာ ထိုေရသည္ေလးေတြ
ကိုယ့္ေရပံုးကိုယ္သြန္ၿပီးအိမ္ျပန္ၾကပါေလေတာ့သည္။
ဆည္ေတာ္ဘူတာကေန စထြက္ခ်ိန္မွစတင္ကာ ရထားက အတက္ခရီးျဖစ္လာခဲ့သည္။
အခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ လြန္းထိုးကာတက္ရသည္။ ရထားကိုေနာက္
ျပန္ဆုတ္ကာတက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
စိမ္းညိဳ႕ညိဳ႕ေတာင္တန္းႀကီးေတြၾကား
ရထားတစ္စင္းက ေရွ႕တုိးလိုက္၊ ေနာက္ဆုတ္လုိက္ ျဖင့္ လြန္းထိုးတက္ေနသည္မွာ
ရင္ဖိုစရာေကာင္းလွသည္။ ရထားက ဂူႀကီးေတြထဲေရာက္သြားလိုက္၊
ေတာင္ၾကားေတြထဲေရာက္သြား လိုက္ျဖင့္တာဝန္ေက်စြာခုတ္ေမာင္းေနသည္။
အနီးစခန္းေက်ာ္လာေတာ့ ေျမသားနီနီေလးေတြ စျမင္လာရသည္။
ေမၿမိဳ႕ပန္းစိုက္ခင္းေလးေတြလည္း ေတြ႕လာရသည္။ ျပင္ဦးလြင္ဘူတာေရာက္ေတာ့
နံနက္ ၈ နာရီဝန္းက်င္ရွိၿပီ။ ျပင္ဦးလြင္ဘူတာမွာေတာ့
ဂုတ္ထိပ္တံတားလုိက္မယ့္သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတက္လာၾက သည္။ အမ်ားစုကေတာ့
ႏုိင္ငံျခား သားေတြ။ ျပင္ဦးလြင္မွာ ေခတၱ ရပ္နားၿပီး ရထားကျပန္ထြက္ သည္။
ရထားလမ္းေဘးမွာ အပင္ ေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေပါက္ေနသည္။ ရထားႀကီးက
သစ္ပင္အုပ္အုပ္ဆိုင္းဆုိင္းေတြ ၾကား အတင္းျဖတ္သန္းေနရ သည့္
ပံုစံျဖစ္ေနသည္။ ရထား ျပတင္းေပါက္မွတစ္ဆင့္ သစ္ကုိင္းမ်ား တဖ်ပ္ဖ်ပ္
လာ႐ိုက္ခတ္ သည္။ ျပင္ပ႐ႈခင္းကို ၾကည့္ခ်င္တာေတာင္ မ်က္ႏွာကို
သစ္ကိုင္းလာ႐ိုက္မည္စိုး၍ သတိထားရသည္။ သစ္ပင္ေတြလြတ္သြားတဲ့
အခ်ိန္မွာေတာ့ ျပတင္းေပါက္မွ တစ္ဆင့္ ျမင္ေတြ႕ရတဲ့ ျမင္ကြင္းေတြက
လြမ္းေမာစရာေကာင္းလွ သည္။
ျမင့္မားစိမ္းစိုေနသည့္ ေတာင္ တန္းေတြ၊ အရိပ္အာဝါသေကာင္း
လြန္းလွတဲ့ သစ္ပင္အုပ္အုပ္ဆုိင္း ဆုိင္းႀကီးေတြ၊ အစိမ္းေရာင္ေကာ္
ေဇာ္ႀကီးခင္းထားသလို ျပန္႔ျပဴးစိမ္း စိုေနတဲ့ စိုက္ခင္းေတြက စိတ္ႏွလံုး
ၿငိမ္းခ်မ္းေစသည္။
ထိုျမင္ကြင္းမ်ားကို ျဖတ္သန္းလာသည့္ ေလႏုေအးေလးေတြက စိတ္ကို
လန္းဆန္းေစပါသည္။ ႐ႈခင္းေတြၾကည့္လုိက္၊ အစားအေသာက္ေတြစားလုိက္၊
အေပါင္းအသင္းမ်ားျဖင့္ စကားေျပာ စေနာက္လုိက္ျဖင့္
ေပ်ာ္စရာေကာင္းေနခဲ့ပါသည္။
နံနက္ ၁၁ နာရီဝန္းက်င္မွာ ေတာ့ ေနာင္ခ်ိဳဘူတာသို႔ ေရာက္လာခဲ့သည္။
‘‘ထမင္းရမယ္၊ ထမင္းရမယ္’’ ဆုိသည့္ အသံေတြ ၾကားရသည္။
ရထားေပၚကဆင္းၿပီးစနည္းနာၾကည့္မိသည္။ တစ္ေနရာတြင္ လူေတြဝိုင္းအံုေနသည္။
သြားၾကည့္မိေတာ့ ထမင္းေရာင္းေနတာေတြ႕ ရသည္။ အင္ဖက္ႀကီးႀကီးျဖင့္ ထည့္ထားေသာ
ထမင္းျဖဴေပၚ တြင္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာဟင္းကို ထည့္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။
ဆန္ေလး
ေတြကေကာ့ပ်ံေနသည္။ ၾကက္ သားဟင္းႏွင့္ သံုးပြဲမွာလိုက္သည္။ အင္ဖက္ထဲမွ
ထမင္းျဖဴျဖဴေပၚ တြင္ ၾကက္သားခ်က္ေတြ ပံုေပး သည္။ ဆီလည္ ေရလည္ ခ်က္ ထားေသာ
ၾကက္သားဟင္းရည္ ရႊဲရႊဲေလးဆမ္းေပးသည္။ သရက္ ခ်ဥ္သုပ္ႏွင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီး
ခ်က္ေလး ေတြ ထည့္ေပးသည္။ ပလတ္ စတစ္ဇြန္းအျဖဴတစ္ေခ်ာင္းစီေပး သည္။
တစ္ပြဲမွရွစ္ရာတဲ့။ ထုိင္ခံု လက္တန္းထဲက စားပြဲခံုေလးေတြ ထုတ္ကာစားၾကသည္။
ဇြန္းမရတဲ့ သူေတြကေတာ့ လက္ျဖင့္ တြယ္ ကုန္ၾကသည္။ အင္ဖက္စိမ္းစိမ္း အနံ႔ေပၚက
ၾကက္သားရည္ဆမ္း ထားတဲ့ ထမင္းျဖဴျဖဴေလးေတြက အရသာရွိလြန္းလွသည္။ ခရမ္း
ခ်ဥ္သီးခ်က္ကလည္း င႐ုတ္သီးစပ္စပ္ေလး ခ်က္ထားသည္ဆုိေတာ့ ႏွာေခါင္းမွာ
ေခြၽးကေလးေတာင္စို႔ခ်င္သည္။ သရက္ခ်ဥ္သုပ္ကေလးက အအီအေတာက္ေျပကာ
ၾကက္သားဟင္းႏွင့္လိုက္ဖက္လြန္းလွသည္။ လႈပ္ခါယမ္းေနသည့္ ရထားေပၚ
အင္ဖက္ထမင္းထုပ္ေလးကေတာ့ ဟိုဘက္ေရြ႕သြားလုိက္၊ သည္ဘက္ေရြ႕သြားလိုက္။
ထမင္းစားၿပီး တစ္ေရးတစ္ ေမာမွိန္းလုိက္ၾကသည္။ မၾကာပါ။
တစ္နာရီဝန္းက်င္ေလာက္ေမာင္း ႏွင္ၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ ရထားေပၚမွာ အသံေတြ
ဆူညံလာျပန္ပါသည္။ ျပတင္းေပါက္ကေနလွမ္းၾကည့္မိ ေတာ့ ျမင့္မားလွတဲ့ ေတာင္ႀကီး
ထဲကို ၀င္ေရာက္သြားတဲ့ ဂုတ္ထိပ္ တံတားႀကီးကိုလွမ္းျမင္ေနရေလ ၿပီ။
အားလုံး၀မ္းသာအားရ ေအာ္မိ ၾကသည္။ ကုိယ္ေရာက္ခ်င္သည့္ေနရာတစ္ခု
ေရာက္ေတာ့မည္မို႔ ထင္ပါသည္။ ရထားက ဂုတ္ထိပ္တံတားဆီ ေကြ႕ပတ္သြားေန သည္။
ဂုတ္ထိပ္တံတားကရထား ရဲ႕ ဘယ္ဘက္ေရာက္သြားလုိက္၊ ညာဘက္ေရာက္သြားလုိက္။
ဂုတ္ထိပ္ဘူတာ ေရာက္ ေတာ့ ခပ္ေ၀းေ၀းမွာ လွမ္းျမင္ေန ရသည့္
ဂုတ္ထိပ္တံတားႀကီးနဲ႔ အမွတ္တရဓာတ္ပုံေတြ ႐ုိက္ၾက သည္။ ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ၿပီးေတာ့
ကြၽန္ေတာ္တို႔အဖဲြ႕ေတြ ညႇိႏႈိင္းၾကရသည္။ တံတားေပၚကေနရထားႏွင့္ျဖတ္မလား၊
လမ္းေလွ်ာက္ၾက မလားဆိုတာ ျဖစ္သည္။ အခ်ဳိ႕က လည္း ဂုတ္ထိပ္တံတားႀကီးေပၚ
ရထားျဖင့္ ရင္တထိတ္ထိတ္ ျဖတ္ လုိသည္။ အခ်ဳိ႕ေတြက်ေတာ့ လည္း
ဓာတ္ပုံ၀ါသနာႀကီးသူေတြ မို႔ တံတားေပၚ ရထားျဖတ္သြား တာ
ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ခ်င္ၾကသည္။ ႏွစ္ခုထဲက တစ္ခုေရြးရေတာ့မည္။ ေနာက္ဆုံး
ဒီလုိဆုံးျဖတ္လုိက္ၾက သည္။ သုံးေယာက္က ဂုတ္ထိပ္ ဘူတာမွာတင္ေနခဲ့ကာ တံတား
ေပၚရထားျဖတ္တာ ႐ုိက္ၾကမည္။
က်န္တဲ့သူေတြက ရထား ျဖင့္ လုိက္ၿပီး ဂုတ္ထိပ္တံတား ျဖတ္သန္းၾကမည္။
ဂုတ္ထိပ္အ ေက်ာ္ေနာင္ပိန္ဘူတာတြင္ ဆင္း ကာ ေနာင္ပိန္ဘူတာမွတစ္ဆင့္
ရထားျဖင့္ ျပန္လုိက္လာမည္ဟု ဆုံးျဖတ္လုိက္ၾကသည္။
ရထားက ဂုတ္ထိပ္တံတား ကို စတင္ျဖတ္ေက်ာ္လာပါၿပီ။ ၁၈၉၉
ခုႏွစ္မွာစေဆာက္ၿပီး တစ္ ႏွစ္အတြင္း ၿပီးစီးခဲ့သည့္ ဂုတ္ထိပ္တံတားသည္ ၁၉၀၃
ခုႏွစ္မွာ စတင္အသုံးျပဳခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာ့စြယ္စုံက်မ္းမွာ ဆုိထားသည္။ ထုိ႔
ေၾကာင့္ ဂုတ္ထိပ္တံတားအသုံးျပဳ လာတာ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာေက်ာ္ ခဲ့ၿပီမို႔
ျဖတ္ရတာအနည္းငယ္ေတာ့ ရင္ခုန္ေနမိသည္။ တံတားေပၚ စေရာက္ေတာ့ ရထားေပၚပါလာ
သူေတြအားလုံး ျပတင္းေပါက္ ေတြနား ေရာက္ကုန္ၾကသည္။ အ ျပန္အလွန္ဓာတ္ပုံေတြ
႐ိုက္ေန ၾကသည္။ ရဲတင္းသူ အခ်ဳိ႕က ေတာ့ အဆင္းအတက္ တံခါး ေပါက္နားထိသြားကာ
ဓာတ္ပုံ ေတြ ႐ိုက္ၾကသည္။ တံတား ေအာက္ကို လွမ္းၾကည့္မိေတာ့ နက္႐ႈိင္းလွတဲ့
ေခ်ာက္ႀကီးေၾကာင့္ အသည္းေအးသြားေစခဲ့သည္။ ေတာအုပ္ေလးေတြက ေခ်ာက္ ႀကီးထဲမွာ
အုပ္ဆုိင္းေနသည္။ ရထားႀကီးက ေခ်ာက္ကမ္းပါးေပၚ က ဂုတ္ထိပ္တံတားေပၚ ျဖည္း
ညင္းစြာ ျဖတ္သန္းရင္း ေတာင္ နံကို ျဖတ္ေဖာက္ထားသည့္ ဂူႀကီးထဲ
တလွိမ့္လွိမ့္တုိး၀င္သြားခဲ့သည္။
ဂူထဲေရာက္ေတာ့ အေမွာင္ ထုက ႀကီးစုိးသြားခဲ့သည္။ တခ်ဳိ႕ ကေတာ့
တံတားေပၚမွာ ႐ိုက္ခဲ့သည့္ ပုံေတြျပန္ၾကည့္ရင္းသေဘာက် ေနၾကသည္။
ေလးဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ ရထားစီးၿပီးေတာ့ ေနာင္ပိန္ဘူတာကို ေရာက္လာခဲ့သည္။
ေနာင္ပိန္ဘူတာမွာ အျပန္အတြက္ ရထားလက္မွတ္၀ယ္ခဲ့ သည္။ မႏၲေလးအထိ ျပန္မွာက
သုံးေယာက္မို႔ သူတုိ႔အတြက္ သီးသန္႔၀ယ္ေပးရသည္။ မႏၲေလး အထိက အထက္တန္းလက္မွတ္
တစ္ေစာင္လွ်င္ ၂၇၅၀ က်ပ္က် သည္။ က်န္တဲ့သူေတြက ျပင္ဦးလြင္မွာ
တစ္ညအိပ္ၾကဦးမွာမို႔ ျပင္ဦးလြင္ဘူတာအထိသာ ၀ယ္ လုိက္သည္။ ေနာင္ပိန္မွ
ျပင္ဦး လြင္အထိ အထက္တန္း လက္ မွတ္မရေတာ့သျဖင့္ ႐ိုး႐ိုးတန္း လက္မွတ္
၀ယ္လုိက္ရသည္။ တစ္ေစာင္ကို ၇၀၀ က်ပ္သာ က်သည္။ ကမ႓ာေက်ာ္
ဂုတ္ထိပ္ခရီးစရိတ္ကို တကယ္တမ္းတြက္ ၾကည့္မည္ဆုိလွ်င္ ကုန္က်စရိတ္
နည္းပါးလြန္းလွပါသည္။
မႏၲေလးမွ ေနာင္ပိန္အထိ ၅၅၅၀ က်ပ္ (ဒါေတာင္ လား႐ႈိး လက္မွတ္၀ယ္ရလို႔
ျဖစ္သည္။ ဂုတ္ထိပ္ (သို႔မုတ္) ေနာင္ပိန္အ ထိ ခဲြေရာင္းေပးလွ်င္ ဒီထက္
သက္သာႏုိင္သည္) ေနာင္ပိန္မွ မႏၲေလးအထိ ၂၇၅၀ က်ပ္ေပါင္း လွ်င္ ယာဥ္အတြက္
စရိတ္က ၈၃၀၀ က်ပ္သာက်သည္။ လမ္းတြင္ ထမင္းစားတာ ရွစ္ရာေပါင္းမည္ဆိုလွ်င္က်ပ္
၉,၁၀၀ သာ က်ေသးသည္။ တစ္ေသာင္းထက္မပိုေသာ ေငြေၾကးျဖင့္ ဂုတ္ထိပ္တံတားသို႔
လည္ပတ္ရသည္မွာ တန္လြန္းလွပါသည္။ ျပင္ဦးလြင္မွတစ္ဆင့္ သြားမည္ဆိုလည္း
ထိုေငြပမာဏ ႏွင့္ မကြာျခားဘဲ ကုန္က်မည္ ျဖစ္ပါသည္။
ေနာင္ပိန္ဘူတာကေန ထြက္ၿပီး ဂုတ္ထိပ္ကို တစ္ႀကိမ္ထပ္မံျဖတ္သန္းကာ
ဂုတ္ထိပ္ဘူတာျပန္ေရာက္လာခဲ့ပါသည္။ ဘူတာမွာေနခဲ့သည့္
သုံးေယာက္ျပန္တက္လာခဲ့ၾကသည္။ သူတုိ႔သုံးေယာက္ကေတာ့ ဂုတ္ထိပ္တံတားႏွင့္
ရထားကို တဲြဖက္ၿပီး ဓာတ္ပုံ႐ုိက္ႏုိင္ခဲ့ၾကသည္။
ထို႔အျပင္ တံတားကို လုံၿခံဳေရး တာ၀န္ယူေပးထားသည့္
တပ္ဖဲြ႕ထံခြင့္ေတာင္းကာ တပ္မေတာ္သားတစ္ဦး အကူအညီျဖင့္
ဂုတ္ထိပ္တံတားႀကီးေပၚလမ္းေလွ်ာက္ကာပင္ ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကပါသည္။
လူသြားလမ္းမပါေသာ ရထားျဖတ္သန္း႐ုံ သီးသန္႔ေဖာက္လုပ္ထားေသာ တံတားႀကီးေပၚ
ေျခလ်င္ ျဖတ္သန္းရသည္မွာ ရင္တုန္စရာေကာင္းမည္မွာ ေသခ်ာလွပါသည္။ သို႔ေသာ္
ရထားျဖင့္ တံတား ေပၚျဖတ္သန္းခဲ့ရသည္မွာလည္း ရင္ဖိုစရာေကာင္းလွသည္သာပင္။
ဂုတ္ထိပ္ဘူတာမွ ထြက္ေတာ့ ေန႔လယ္ ၁၂ နာရီေက်ာ္ေလၿပီ။ ရာသီဥတုကလည္း တအုံ႔အုံ႔ျဖင့္ေနလို႔ ထုိင္လို႔ေကာင္းလွပါသည္။
ေငြသား အနည္းငယ္သာကုန္က်ခဲ့သည့္ ကမၻာေက်ာ္ ဂုတ္ထိပ္တံတား ခရီးစဥ္ကေတာ့
ေအာင္ျမင္စြာ ၿပီးဆုံးခဲ့ေလၿပီ။ လား႐ႈိး-မႏၲေလး ရထားႀကီးကေတာ့
တဂ်ဳန္းဂ်ဳန္းျဖင့္ ျပန္လည္ခုတ္ေမာင္းေပးေနဆဲ။ ။
http://7daydaily.com/
0 comments:
Post a Comment